Fysiofitness

Beschrijving programma en tijden

Doel van het trainingsprogramma:

• Plezierig en verantwoord sporten om je fitter te voelen.
• Vergroten van het uithoudingsvermogen.
• Verbeteren van spierfuncties.
• Verbeteren van lichaamscoördinatie.
• Verbeteren van de hart- en longfunctie
• Voorkomen van steeds terugkerende klachten aan het bewegingsapparaat

Opzet van het trainingsprogramma:

  • Individueel aanmeldingsgesprek, waarin wensen en mogelijkheden worden besproken en het afnemen van testen om het juiste ingangsniveau en uw latere trainingsresultaat vast te kunnen leggen.
  • Een persoonlijk aangepast trainingsprogramma met deskundige begeleiding en controle door een fysiotherapeut met kennis van fitness en krachttraining.
  • De trainingen vinden plaats in kleine groepen (maximaal 6 personen) zodat persoonlijke begeleiding en aandacht mogelijk zijn.
  • U traint in een prettige oefenzaal met trainingsapparaten, waarbij de nadruk ligt op veilig en functioneel trainen.
  • Duidelijke structuur in de trainingen (warming-up, uw specifieke oefeningen en de coolingdown).
  • Hertesten om resultaat te bepalen en zo nodig het programma aan te passen.

 

Fysiofitness-uren

Maandag
van 09:30 uur tot 10:30 uur
van 10:30 uur tot 11:30 uur
van 16:00 uur tot 17:00 uur
van 18:00 uur tot 19:00 uur
van 19:15 uur tot 20:15 uur

Dinsdag
van 10:30 uur tot 11:30 uur

Woensdag
van 10:00 uur tot 11:00 uur

Donderdag
van 09:00 uur tot 10:00 uur
van 14:00 uur tot 15:00 uur
van 17:30 uur tot 18:30 uur
van 18:30 uur tot 19:30 uur

Om optimaal te kunnen trainen bestaat de groep uit max. 6 personen.
Neemt u contact op met de praktijk om te kijken of er nog ruimte is op uw voorkeurstijd.